به گزارش ایرنا، غلامرضا عوض زاده یکشنبه در حاشیه نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان مانه وسملقان به خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در ردیف استانی توازن، اعتبارات این شهرستان 42 درصد رشد یافته است.
وی افزود: یکی از سیاست های کمیته برنامه ریزی، اولویت دادن به پروژه های ناتمام است و از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار می رود آن را مورد توجه قرار دهند.
فرماندارشهرستان مانه وسملقان اظهار کرد: بیشترین اعتبارات در بخش کشاورزی، راه و شهرسازی و آب و فاضلاب است.
عوض زاده کل اعتبارات شهرستان مانه و سملقان را 63 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون 46 میلیارد تومان از این رقم تخصیص داده شده است.
فرماندار شهرستان مانه و سملقان در بخش دیگر سخنان خود به خسارت های وقوع زلزله اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: در این حادثه به یکهزارو 50 واحد مسکونی در این شهرستان خسارت وارد شد.
وی افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند که قبل از رسیدن فصل سرما برای بهسازی و ساخت منازل روستائیان همکاری لازم را داشته باشند.
عوض زاده اظهار کرد: جابجایی روستای قره چای در بخش مانه مورد موافقت قرار گرفته و این روستا در آینده ای نزدیک به مکان دیگر جابه جا می شود.
شهرستان 110 هزار نفری مانه وسملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است و به عنوان پروسعت ترین شهرستان استان است.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7183/ 6042 خبرنگار:مرضیه اردکام** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.