یحیی نیکدل عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برنامه های خوبی برای معرفی قابلیت های استان در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و انرژی پیش بینی شده است که از عصر امروز اجرا می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: با پیگیری هایی که پس از عزیمت هیات تجاری و سرمایه گذاری این استان به آلمان و فرانسه انجام شد، نخستین هیات آلمانی در سفر 2 روزه، امروز دوشنبه وارد استان شد.
وی افزود: این هیات شامل 12 نفر است که سه نفر با اصالت ایرانی مقیم آلمان و 9 نفر آلمانی از شرکت ها و هلدینگ های مختلف فعال در اروپا هستند.
وی خاطرنشان کرد: در نشستی که صبح امروز با حضور استاندار تشکیل شد، 2 طرف زمینه فعالیتشان را معرفی کردند و امید می رود در اقامت دو روزه این هیات در استان، بستر برای همکاری بیشتر فراهم شود و با آشنایی بیشتر از ظرفیت ها و توانمندی ها، توافقات خوبی حاصل شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: وجه غالب ترکیب هیات آلمانی را در این سفر شرکت های هلدینگی بویژه در زمینه انرژی و کشاورزی و صنایع وابسته به کشاورزی تشکیل می دهند.
نیکدل گفت: با توجه به ابراز تمایل اعضا هیات آلمانی برای سرمایه گذاری در استان در حوزه های مختلف هیچگونه محدودیتی برای مذاکره و ارائه پیشنهادات همکاری در زمینه های مختلف وجود ندارد.
وی افزود: از تمامی فعالان اقتصادی و علاقمندان به توسعه استان تقاضا می شود با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی و یا استانداری پیشنهادات خود را ارائه و درصورتی که افرادی تمایل به دیدار و مذاکره دارند، درخواست های خود را مطرح کنند.
به گزارش ایرنا هیات تجاری و سرمایه گذاری آلمان با مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت به همت اتاق بازرگانی و با همکاری استانداری خراسان شمالی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت آلمان وارد استان شدند.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/1744 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.