به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران محکم و راست قامت در مقابل تروریسم ایستاده است.
وی افزود: ایران خود قربانی تروریسم است و در سال 60 از تروریست فاجعه دیده است اما، دشمنان می خواهند ایران تروریست نشان دهند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: یهود، اسراییل و وهابیت مثلث شومی است که به هم‌دستی آمریکا در دنیا فاجعه های انسانی زیادی ایجاد کرده است.
یعقوبی به اقدامات عربستان علیه قطر اشاره کرد و گفت: اکنون دیگر آمریکایی بودن آل سعود برای ما به اثبات رسیده و آل سعود نشان داد که آمریکایی است.
امام جمعه بجنورد با اشاره به حادثه تروریستی گروهک تکفیری داعش در تهران گفت: این گروهک به نام اسلام آدم می کشد و اسلام را دین آدم کش معرفی می کند؛ بزرگترین فاجعه انسانی را در دنیا مرتکب می شود، فاجعه ای که حتی معاویه و شمر انجام ندادند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اصول امام خمینی (ره ) خدشه بر‌دار نیست گفت: تبیین روحیه جهادی امام راحل نباید کمرنگ شود.
وی خاطرنشان کرد: این روحیه جهادی توسط خلف صالح امام راحل سال ها است به مردم ما تزریق می شود.
امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود آمریکا را غیرقابل اعتماد عنوان کرد و گفت: نگذاریم سازش کاران که چشم به بیرون دوخته اند سنگر ها را به دست بگیرید.
وی اظهار کرد: آنان که با چراغ سبز خوشحال هستند بدانند آمریکا غیر قابل اعتماد است.
وی به مشکلات زلزله‌زدگان استان اشاره کرد و گفت: روزه داری در شرایط نبود امکانات، سخت و دشوار است.
وی خواستار سرعت بخشیدن به بازسازی و سامان دادن به زلزله‌زدگان شد.
وی همچنین به جشن گلریزان اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود تا مردم بخشی از مال خود را برای رهایی گرفتاران در بند جرایم غیرعمد هزینه کنند.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.