علی رحمانیان جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به افزایش اعتبارات امسال در مقایسه با سال گذشته اظهار کرد : یکی از اولویت های کاری شهرداری که بر آن تاکید شده است ،ایجاد و تکمیل پروژه های عمرانی و اجرای طرح های بلند مدت بوده که ضرورت اجرای آن ها بیشتر از سایر اقدامات شهرداری است .
وی گفت:در صورت تحقق این اعتبار اقداماتی از جمله ساماندهی اطراف امامزاده حمزه رضا(ع) ،احداث بلوار و روشنایی از ورودی شهربه سمت جاده بجنورد-شیروان و ایجاد درآمدهای پایدار و احداث شهربازی و پمپ بنزین و گاز و ... از اولویت های کاری این شهرداری به شمار می آید که انجتم خواهد شد.
رحمانیان با بیان اینکه مسئولین تاکنون نگاه ویژه ای به شهر زیارت داشته اند افزود: امید می رود درآینده با این اعتبار تخصیصی گام های استوار و محکمی در جهت ارتقا و پیشرفت شهر زیارت برداشته شود.
شهردار شهر زیارت با اشاره به اقدامات سال قبل گفت: سال گذشته با اعتبارات تخصیصی کارهای عمرانی خوبی از جمله پیاده رو سازی، جدول گذاری، آسفالت و احداث بلوار و روشنایی در شهر زیارت انجام شد.
شهر زیارت از توابع بخش مرکزی شیروان حدود دو سال قبل از روستا به شهر ارتقا یافت که در اواخر اردیبهشت 93 شهرداری آن تاسیس شد.
این شهر با هزار و 300 خانوار و 6 هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری شمال غربی شیروان واقع است.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.