به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نمازجمعه بجنورد امام راحل را الگوی تمام عیار در همه زمینه ها دانست و گفت: تواضع و اخلاص از ویژگی‌های شاخص بنیانگذار جمهوری اسلامی بود.
وی با اشاره به انتخاب امام خامنه‌ای پس از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان رهبر ایران گفت: پس از امام راحل، امام خامنه‌ای به عنوان رهبر انتخاب شدند و اگر این انتخاب زیبا نبود شاید خیلی ها، قالب تهی می کردند.
وی افزود: امام خامنه ای، هر سال در سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب، آرمان ها و ارزش های ایشان را بازخوانی می کنند تا این خط به فراموشی نرود.
وی انقلاب را موقوفه امام خمینی ره عنوان و خاطرنشان کرد: با سیاست های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، سیاست های مستکبران نقش بر آب شده است و با گذشت سال ها از رحلت بنیانگذار انقلاب، هنوز راه و آرمان امام زنده است.
امام جمعه بجنورد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در مقابل کسانی که می‌خواهند در برابر انقلاب و انقلابی بایستند، ایستادگی کرده است.

** روحانی رئیس جمهوری همه ایرانیان است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: روحانی، رئیس جمهوری همه مردم ایران است چه کسانی که به وی رای دادند چه کسانی که به وی رای ندادند اما کسانی که به او رای نداده اند باید در چهار سال مدیریت دولت دوازدهم مد نظر باشد.
وی گفت: در دولت یازدهم هر جا کاری بر زمین می ماند، کوتاهی ها به دولت قبلی ربط داده می شد و اما اکنون دولت گذشته، دولت یازدهم است.
امام جمعه بجنورد گفت: حضور 41 میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در انتخابات دشمنان را شگفت زده کرد زیرا آن ها تصور نمی کردند مردم با این گستردگی در انتخابات شرکت کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.