قنبرعلی خوش‌آیینه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فراخوان برای جذب نیرو و ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی، تابستان امسال منتشر می شود.
وی افزود: نیازهای استان برای به کارگیری نیرو به وزارت آموزش و پرورش منعکس شده است اما هنوز سهمیه استان به طور دقیق اعلام نشده است.
خوش آیینه گفت: پیشنهاد ما جذب 840 نفر در این نهاد از طریق آزمون استخدامی است که نیمی از این تعداد در آموزش ابتدایی و مابقی در سایر رشته ها جذب می شوند.
وی افزود: وزارت آموزش و پرورش برای جذب نیرو و استخدام 25 هزار نفر در سطح کشور درخواست داده است اما مجوز به کارگیری این تعداد نیرو از طرف سازمان برنامه و بودجه هنوز قطعی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که استخدام 25 هزار نفر تایید شود، سهم ما برای به کارگیری نیرو همان 840 نفر است.
معاون توسعه پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود در باره کمبود نیروی معلم در سال تحصیلی جدید گفت: خوشبختانه در سال تحصیلی جدید کمبودی در نیروی معلم احساس نمی شود.
وی تصریح کرد: با ادامه همکاری 423 نفر معلم حق التدریس که در سال تحصیلی جاری مشغول به فعالیت هستند، مشکل کمبود معلم طی سال تحصیلی جدید در این استان وجود نخواهد داشت.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185 / 1744خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.