به گزارش ایرنا به نقل از روز چهارشنبه روابط عمومی این اداره کل، فهیمه مهمان نواز اظهار کرد: در راستای تحقق هرچه بیشتر دولت الکترونیک و خدمات رسانی مطلوب با رویکرد تکریم ارباب رجوع فرهنگ سازی و استفاده از امکانات نرم افزاری ربات هوشمند استاندارد (رها) توسط کارشناسان اداره کل استاندارد به صورت نسخه آزمایشی تهیه شد.
وی افزود: با رشد دنیای فناوری، وسائل هوشمند همراه نیز به سرعت پیشرفته ‌تر شدند، در این میان با گسترش زیرساخت اینترنت، رشد شبکه‌های اجتماعی نیز چشمگیر بوده است.
یکی از بهترین متدهای ارائه شده، یک راه ارتباطی بین کاربران و برنامه‌های تولید شده را ایجاد کردند که با قدری ذوق و سلیقه، شاهد ربات‌های جالب و کاربردی هستیم.
مهمان نواز تصریح کرد: افزایش سطح تحصیلات مردم و نیاز جامعه به اطلاعات از مسائل اجتماعی تا اقتصادی افزایش یافته و فضاهای مجازی در این زمینه نقش اثرگذار و غیر قابل انکاری دارند.
وی اضافه کرد: پیش تر از ابررایانه هایی که قادرند حجم وسیعی از داده ها را در کسری از ثانیه مدیریت کنند، تنها در صنایع خاصی استفاده می شد اما امروزه این کاربری به دیگر حوزه ها و حتی تلفن های هوشمند رسیده است.
همچنین آدرس ربات مذکور به نشانی isiri_bot @در تلگرام قابل دسترس می باشد. نسخه های بعدی به صورت تکمیلی و بهینه اطلاع رسانی خواهد شد.
3007/6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.