عبدالله یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این اقلام با قیمت مصوب به بازار تزریق می شود اظهار کرد: این اقلام شامل برنج مرغوب وارداتی، مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد و شکر تصفیه شده است.
وی افزود: برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم بازار استان، توزیع اقلام در قالب طرح توزیع سبد کالای اساسی در سراسر استان اجرایی می شود.
وی افزود: در این طرح 575 تن شکر سفید تصفیه شده، 330 تن برنج مرغوب وارداتی، 220 تن مرغ منجمد و 24 تن گوشت منجمد گوساله در سراسر استان توزیع می شود.
یوسفی اظهار کرد: این اقلام در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارکنان دولت، بخش خصوصی و سایر فروشگاه های عرضه این اقلام برای مردم در دسترس است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در این طرح هر کیلوگرم شکر با قیمت 28 هزار و 500 ریال، برنج مرغوب وارداتی 27هزار ریال مرغ منجمد 57 هزار ریال، گوشت قرمز منجمد 227 هزار ریال به دست مصرف کننده می رسد.
وی تاکید کرد: در این طرح سهم ویژه برای شکر مورد نیاز اصناف در ماه رمضان دیده شده است و بدون محدودیت در اختیار اصناف گذاشته می شود.
یوسفی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد اظهار کرد: در صورت نیاز، تامین میزان بیشتری از این اقلام میسر است و به بازار تزریق می شود.
استان 864 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.