ند.به گزارش ایرنا سیدرضا نوروز زاده چهارشنبه در گردهمایی حامیان دکتر روحانی در شهرستان اسفراین اظهار کرد: هرگاه مردم صحنه را ترک کردند ادامه کار برای آنان که دل در گرو خدمت به مردم داشتند تنگ شد.
وی با بیان اینکه موج انسانی و حمایت میلیونی بر خاسته از امید برای آنان که دوست دارند به سرزمین خود خدمت کنند به وجود آمده افزود: سرنوشت همه ما در انتخابات جمعه 29 ارددیبهشت رقم می خورد.
نوروززاده با بیان اینکه دروغ و فساد در دولت گذشته نهادینه شد و کرامت انسانی به خاک سیاه نشست گفت: ملت ما با فرهنگ است و با وعده پول و یارانه پای صندوق رای نمی رود.
این نماینده اسبق مجلس افزود: دولت گذشته فرصت سوزی کرد و درآمد 700 میلیارد دلاری ارزی را از دست داد در عین حال 700 هزار میلیارد تومان بدهی برای دولت یازدهم گذاشت.
نوروززاده اظهارکرد: یادمان نرفته کشورها دیگر علیه کشورمان بسیج شدند و مرزها را به روی کشورمان بستند؛ دارو پیدا نمی شد و بیماران سرطانی مان بر روی دست عزیرانشان جان دادند؛ گندم به اندازه یک هفته ذخیره داشتیم نمی توانستیم قطعات به کشور وارد کینم و کارخانه هایمان تعطیل شد ؛ حال آمده اند و می گویند دولت باید پاسخ تعطیلی کارخانه ها را بدهد؟
وی افزود: کسانی که در ستاد انتخاباتی رئیسی هستند همان وزرای دولت گذشته هستند که با عملکردشان این بلا رابر سر مردم و کشور آوردند و دستاوردشان زیر پا گذاشتن کرامت انسانی و دادن صدقه به مردم بود.
وی با بیان اینکه نباید بگذاریم آن هشت سال دوباره تکرار شود گفت: ببنید چه کسانی را انتخاب می کنید؛ رهبران جامعه هم می توانند برای مردم کشور عزت ایجاد کنند یا اینکه مردم را به ذلت بکشانند.
7189/ 6042 خبرنگار : بتول صارمی انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.