به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی روز چهارشنبه در آیین افتتاحی ورزشگاه 15 هزار نفری 19 مهر بجنورد اظهار کرد: در حوزه ورزش در دولت تدبیر و امید 50 سالن ورزشی روباز و سرپوشیده در سطح این استان ساخته شده است.
وی بر بالا بردن روحیه ورزشی، تندرستی و سلامت شهروندان تاکید کرد و افزود: باید با روش های مختلف بتوانیم به سلامت مردم استان کمک کنیم.
استاندار خراسان شمالی همچنین گفت: با افتتاح 2 بیمارستان سرانه تخت استان از میانگین کشوری بیشتر شده است.
صالحی افزود: هم اکنون سرانه تخت این استان به ازای هر یک هزار نفر 1.6 تخت است در حالیکهمیانگین کشوری در این شاخص 1.4 تخت است.
استاندار در بخش دیگری از سخنانش بر تکمیل سالن 6 هزار نفری جوار استادیوم 15 هزار نفری بجنورد نیز تاکید کرد و افزود: این مهم را نیز باید با جذب اعتبارات ملی و استانی تکمیل کنیم.

** هشت بوستان ویژه بانوان در خراسان شمالی ایجاد خواهد شد
صالحی با بیان اینکه هشت بوستان ویژه بانوان در این استان راه اندازی خواهد شد گفت: این مهم را قول خواهیم داد تا با کمک شهرداری ها بتوانیم تا پایان سال این پروژه ها را افتتاح کنیم و اگر سایر شهرها نیز مشارکت کنند برای ساخت بوستان ویژه بانوان کمک خواهیم کرد.
وی از اختصاص زمین مورد نیاز برای خانه جوان نیز خبر داد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای این پروژه اختصاص یابد بزودی ساخت و ساز را شروع خواهیم کرد تا جوانان بجنوردی از این فضا برای فعالیت های مختلف اجتماعی استفاده کنند.
خراسان شمالی با 25 هزار ورزشکار بیمه شده این استان دارای 45 هیات ورزشی فعال است.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.