به گزارش ایرنا، ابراهیم گلمکانی در آیین افتتاح بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد اظهار کرد: 95 درصد از این مراجعه کنندگان از اقشار آسیب پذیر و از دهک های اول، دوم و سوم هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات دولت در این استان اشاره کرد و گفت: بسترهای خوب و ارزنده ای طی مدیریت این دولت در حوزه سلامت، بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به مردم آماده شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی تصریح کرد: در این دولت، 88هزار مترمربع به فضاهای حوزه سلامت و بهداشت در استان افزوده شده و اکنون 117 هزار مترمربع فضای بهداشت و درمان برای خدمات رسانی به مردم این استان در اختیار است.
وی خاطرنشان کرد: این میزان ساخت و ساز در حوزه بهداشت و درمان، معادل ساخت و سازهایی است که پیش از این در این استان انجام شده بود.
گلمکانی به صحبت های برخی نمایندگان دوره گذشته مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه وضعیت برخی بیمارستان های این استان بدتر از بیمارستان های افغانستان است اشاره کرد و افزود: اکنون با اقدامات انجام شده دو بیمارستان افتتاح شده و سطح خدمات ارتقا پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: در این مدت، برای بهسازی فضای بیمارستان های فرسوده و قدیمی نیز اقدامات خوبی انجام شده است.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 3007/ 6042 خبرنگاران کبری علی آبادی، ربابه صانعی انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.