به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی دوشنبه در آیین تقدیر از معلمان نمونه استان اظهار کرد: یکی از وظایف مهم ما، تامین امنیت و سلامت برای برگزاری انتخابات است و در فرایند انتخابات که اوج اهمیت آن در روز رای گیری است باید تلاش کنیم تا علاوه بر حضور حداکثری مردم، انتخابات باشکوه و سالمی برگزار شود.
وی تصریح کرد: معلمان می توانند تکمیل کننده زنجیره های این فرایند باشند و به تبلور یک حماسه خوب در حوزه سیاسی کمک کنند.

** دستاوردهای دولت یازدهم در خراسان شمالی
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به دستاوردهای دولت یازدهم در این استان اشاره و اظهار کرد: 30 درصد از مجوزهای سرمایه‌گذاری خارجی صادر شده در سطح کشور طی سال گذشته در این استان صادر شده و خراسان شمالی رتبه یک افزایش میزان اعتبارات هزینه ای و رتبه دوم رشد اعتبارات تملک دارایی در بودجه سال 96 را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: میزان باسوادی در این استان در مدیریت دولت یازدهم به 83 درصد رسیده است و همه این موفقیت ها به خاطر نقش تاثیرگذار معلمان بوده است و ریشه در کارهایی دارد که معلمان انجام می دهند.
صالحی به حمایت های دولت یازدهم از آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اگر پرداخت مطالبات بازنشستگان به تعویق افتاده شرمنده هستیم اما در این دولت پرداخت مطالبات معلمان به روز شده است.
وی تصریح کرد: 530 نفر بازنشسته فرهنگی در استان مطالبات خود را دریافت کردند.
استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: معلم الفبای حرکت و نوشتن را یاد داده و ما حرکت ها و اقدامات انجام شده را مدیون این قشر هستیم.
در این آیین از 35 معلم نمونه پویای استانی و 36 کارمند اداری پویا تقدیر شد.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.