آدینه محمد سویدانلویی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سال گذشته یک میلیارد و 800 میلیون ریال برای روستای گردشگری زوارم در شیروان مصوب شد که از این میزان یک میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رهبری و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی بوده است.
وی گفت: روستای زوارم به عنوان روستای هدف گردشگری شهرستان شیروان انتخاب شده و این اداره کل اقدامات احداث آلاچیق، سرویس بهداشتی و ساخت پارکینگ را در روستای زوارم انجام داده است.
سویدانلویی با اشاره به جاذبه های بکر و دیدنی این منطقه و گردشگران و مسافران فراوان در این روستا افزود: سالانه مسافران و گردشگران بسیاری از این روستا بازدید می کنند که با فراهم کردن زیر ساخت های بیشتر شاهد جذب و ماندگاری بیشتر گردشگر و مسافران خواهیم بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: درصورت جذب گردشگر و مسافر در این روستا شاهد درآمد زایی و رونق توسعه اقتصادی در این شهرستان خواهیم بود.
روستای گردشگری زوارم از توابع بخش مرکزی شیروان، در 25 کیلومتری غرب مرکز این شهرستان قرار دارد که 500 خانوار مشتمل بر سه هزار نفر جمعیت در آن سکونت دارند
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.