به گزارش ایرنا، صادق خرازی عصر شنبه در جمع اصلاح طلبان خراسان شمالی با بیان اینکه فریب و دروغ بار دیگر اردوگاه موحدان را محاصره کرده است افزود: هم اکنون آگاهی در جامعه مورد نیاز است تا مردم گرفتار روزگار دولت گذشته نشوند.
وی اظهار کرد: به عنوان یک کنش گر سیاسی می گویم آنقدر فضا را تاریک کرده اند که کمتر کسی می تواند مستقل و مستدل به دستاورد های چند ساله توجه کند.
وی گفت: در یک قرن فروش نفت 500 میلیارد دلار بوده است در حالی که در دولت نهم و دهم 728 میلیارد دلار نفت کشور فروخته شد که 30 درصد بالاتر از آن است.
خرازی با اشاره به عمران و آبادانی در حوزه های مختلف از جمله آبرسانی، گازرسانی، بهداشت و سایر موارد افزود: اگر بگذارند خارج از جدول بندی سیاسی سخن گفته شود ، اگر بگذارند دادگاه صالح بر شبستان سیاست شکل گیرد و محاکمه عادلانه صورت گیرد صالحان این مردم مشخص خواهند شد.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه بیش از نیم قرن کشور را به عقب انداختند افزود: در صنایع بزرگ، تکنولوژی در دنیا سرآمد بودیم، صادرات غیر نفتی برابر با صادرات نفتی شده بود، در کشاورزی خودکفا بودیم به یک باره همه از بین برده شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش از برداشت های انحرافی از قرآن نیز گلایه کرد و گفت: انحراف بر اندیشه های اسلامی تاثیر منفی خواهد گذاشت.
وی بر استفاده از ظرفیت جوانان تاکید کرد و گفت: به جای اینکه جوانان را به شبستان کشور حاکم کنند، جوانان تصمیم گیران باشند، جوانان با بضاعت ناچیز پیوند دادن و توزیع عادلانه فقر اتفاق ناگواری که تا ابد باید گریست.
خرازی با بیان اینکه آن همه پول را اگر به تولید زده بودند از هر جای سرزمین به جای گندم طلا سبز می شد افزود: مگر کشورهای مالزی و اروپایی چه دارند ، تکنولوژی را با همت و تلاش مردم پیوند دادند و توسعه همه جانبه ایجاد کردند.
وی اشاره ای به منحل شدن سازمان برنامه و بودجه در کشور نیز کرد و گفت: بودجه، ردیف، محاسبه و پرسش را از بین برده بودند تا هر کاری که می خواستند انجام دهند، هم اکنون دستگاه اطلاعاتی برخی از آن موارد را کشف می کند.
وی در بخشی از سخنانش اشاره ای به دنیای پیرامونی کشورمان که مملو از بدبختی و سیاه روزی است اشاره کرد و گفت: در عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان مردم با مظلومیت به قربانگاه برده می شوند و به نام آزادی سرشان بریده می شود، در سازمان ملل متحد نیز مرثیه سیاسی می خوانند.
وی افزود: خوشبختانه مردم ایران دارای چنین موقعیتی نیستند و هم اکنون دارای استقلال و آزادی هستند و گام هایشان نیز در این مسیر مستحکم بوده و هست و هم اکنون باید قدر این امنیت را بدانیم ، خداوند این امنیت را برای ما ایرانیان به مدد خود ایرانیان فراهم کرده است.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی *** اننتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.