به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی وعده ها، شعارها و حرف های تبلیغاتی خود را به همراه تاریخ در دفترچه ای یادداشت تا این وعده ها و حرف ها از یادشان نرود و بداند که مردم آن وعده ها را فراموش نمی کنند.
امام جمعه بجنورد افزود: منتخب ها باید این وعده ها را مرور کنند که به چه میزان به آنچه گفته اند عمل کرده اند و به شعارها پایبند بوده اند.
حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر با قول هایی که عملی نیست، توقع مردم را بالا نبرند و سطح مطالبات را افزایش ندهند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر ایجاد شور و نشاط در جریان انتخابات افزود: ظلم نکردن، دروغ نگفتن و خلف وعده نداشتن یکی از ویژگی های نامزدها باید باشد و برای انتخاب درست در انتخابات این ویژگی ها را باید در نامزدها جستجو کنیم و اگر این ویژگی ها در فردی باشد می توان به او اعتماد کرد.
وی امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: همه نامزدها که صلاحیتشان توسط شورای نگهبان تایید شده صالح هستند اما باید از میان خوب ها خوب تر را انتخاب کنیم.
7185 /1744 /6183
خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: محمد رستگار انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.