به گزارش ایرنا دکتر حسن باقری نیا عصر چهارشنبه در گردهمایی دانشجویان و جوانان ستاد دکتر حسن روحانی دراسفراین با بیان اینکه آگاهی بهترین کالایی است که نصیب افراد می شود، اظهار کرد: آگاهی بخشی مهم ترین و اصلی ترین عامل در انتخاب کاندیدای شایسته است.
باقری نیا گفت: آیا آنها که خود را مرکز عالم می دانند و فکر می کنند بقیه باید به سوی آن ها بیایند در عرصه دیپلماسی بین المللی موفق هستند یا کاندیداهایی که گفتمان اصلاحات اعتدال دارند؟
وی اظهار کرد: یادمان نرفته که در دولت گذشته 6 قطعنامه علیه کشورمان در شورای امنیت تصویب شد، نفت مان را نمی خریدند و به دلال ها می فروختیم و پول های مان هم بلوکه شده بود.
باقری نیا گفت: بی تدبیری یک سیاستمدار می تواند فاجعه ای به وجود آورد که مردم باید سال ها تاوان آن را بدهند.
این استاد دانشگاه حیکم سبزواری با بیان اینکه در گفتمان مناظرات باید دید کدام گفتمان بهتر می تواند اقتصاد را نجات دهد افزود: در عرصه اقتصادی مگر با وابسته کردن مردم ، کشور رشد خواهد یافت؟
وی با تاکید بر حمایت اجتماعی از اقشار نیازمند گفت: باید افراد را توانمند و کارآفرین کنیم و به جای ماهی،
ماهیگیری به آنها یاد دهیم و باید زیر ساخت ها را در کشور تقویت کنیم نه اینکه پول دستی به مردم بدهیم که این توهین به شعور ملت است.
این استاد دانشگاه افزود: اگر می خواهیم عرصه اقتصاد را قوی کنیم اول باید دیپلماسی را قوی کنیم و بعد هم باید در جهت جذب سرمایه گذاری های خارجی و روان کردن آمد و شد توریست ها بتوانیم استعدادها و سرمایه گذاران را جذب کنیم.
باقرنیا افزود: در این دولت مطبوعات نفس کشید و سینما رشد کرد هنرمندان هم نفس کشیدند و گردش آزاد خبر که از ارکان اساسی دموکراسی است رخ داد و شبکه های مجازی به فعالبت خود ادامه دادند.
وی توجه و اهتمام به واگذاری امور به سازمان مردم نهاد را از دیگر نقاط قوت دولت ذکرکرد و گفت: باید بدانیم کدام گفتمان سپردن کارها به مردم است وکدام گفتمان گازانبری دارد .
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.