حسین ناصری چهارشنبه در همایش گرامی داشت روز معلم در فاروج اظهار داشت: توسعه متوازن جامعه با تربیت نیروی انسانی در بستر آموزش و پرورش فراهم می شود و پایه موفقیت نیروی انسانی در هر جایگاهی از این مجموعه شکل می گیرد.
وی با بیان اینکه، امنیت فرهنگی، جایگزین فرهنگ امنیتی شده است بیان داشت: معلم با فراغ بال اظهار نظر می کند و تلاش دولت توجه ویژه به آموزش وپرورش و حفظ کرامت وجایگاه معلم بوده است.
وی آموزش وپرورش را زیر بنای توسعه عنوان کرد و گفت: اگر حرکت آموزش وپرورش منسجم باشد می توانیم به سمت توسعه متوازن گام برداریم .
ناصری تاکید کرد: توسعه وقتی محقق می شود که آموزش وپرورش جایگاه خود را در جامعه داشته باشد واز این جایگاه برای تربیت نیروی انسانی استفاده کند
امام جمعه فاروج هم در بین دو نماز که در جمع فرهنگیان برگزار شد گفت: رعایت قانون وظیفه همه است ودر همه جا باید به آن توجه شود.
حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده افزود: استفاده از امکانات دولتی برای تبلغ له یا علیه هر داوطلب انتخابات غیرقانونی است و نباید انجام شود.
در این همایش که با حضور هنرمندان کشوری برگزار شد از معلمان پیشکسوت ونمونه شهرستانی واستانی قدردانی شد.
مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان فاروج، دیدار با امام جمعه فاروج،عیادت ازفرهنگیان بیمار ، دیداربا فرهنگیان بازنشسته وخانواده همکاران فرهنگی متوفی، پیاده روی خانوادگی در روزجمعه15 اردیبهشت ماه،غبارروبی گلزارشهداء ونواختن زنگ سپاس معلم در 137آموزشگاه شهرستان است.
860 معلم در 137 آموزشگاه شهرستان فاروج خدمت می کنند.
سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7187 / 6042 خبرنگار: مرضیه مهربان** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.