حسین فرخنده سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این روز فرهنگی در 15 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بزرگ کتاب در تهران برگزار می شود.
وی افزود: 15 نفر از هنرمندان شاخص رشته های مختلف فرهنگی وهنری استان در قالب برنامه ' استان شناسی در نمایشگاه کتاب تهران ' به معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری استان می پردازند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای زنده فعالیت های هنری در رشته های مختلف و برپایی نمایشگاه آثار هنری عکس، پوستر و کاریکاتور با محتوای ظرفیت های فرهنگی و هنری، پخش مستندهای تصویری، پخش کلیپ های دستاوردهای استان از جمله برنامه‌های یک روزه استان در نمایشگاه کتاب تهران است.
فرخنده تصریح کرد: برپایی میز فرهنگی برای معرفی تازه های کتاب استان از دیگر برنامه هایی است که به منظور معرفی هر چه بهتر استان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از حضور مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این برنامه فرهنگی و هنری خبر داد.
فرخنده خاطرنشان کرد: این رویداد مهم فرهنگی و هنری پانزدهم اردیبهشت ماه جاری از صبح آغاز و تا عصر همان روز در نمایشگاه تهران اجرا می شود.

* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به مدیریت ایرنا در خراسان شمالی به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.