به گزارش ایرنا، محمود دلپسند پنجشنبه در نشست شورای اداری اظهار کرد: دستگاه های اجرایی مکلف شده اند که تجهیزات و امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات را در اختیار قرار دهند.
وی تاکید کرد: برای برگزاری انتخابات خوب و مناسب انتخابات، باید تجهیزات به ویژه خودروها در اختیار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه برخی دستگاه ها در این باره خوب همکاری نکرده اند از دستگاه های اجرایی خواست تا متناسب با سهمیه تعیین شده، برگزاری انتخابات، امکانات و تجهیزات در اختیار قرار دهند.

* همه باید در تحقق اقتصاد مقاومتی مشارکت کنند
رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی نیز در این نشست به سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تلاش های خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام شده است اما این اقدامات کارآمدی لازم را نداشته است.
مجید پور عیسی اظهار کرد: از دستگاه های اجرایی و تمام نهادها انتظار می رود تا سیاست های خود را دراین زمینه به ما اعلام کنند تا بتوانیم برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی کنیم.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی بابد به گفتمان تبدیل شود و در این باره همه مدیران حوزه های مختلف اجرایی، نظارتی، قضائی و ائمه جمعه باید در ایجاد این گفتمان سهیم باشند.
وی با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد در مدیران و دستگاه های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مدیران باید سیاست های خود را به دبیرخانه ارسال کنند تا برای عملیاتی کردن آن برنامه ریزی کنیم.
پورعیسی از کارگروه های زیرمجموعه شورای برنامه ریزی خواست تا مصوبه های پیشین که اجرایی نشده را اعلام و منعکس کنند تا در دستور پیگیری قرار گیرد و همچنین خواستار ارتقای کیفی و کمی نشست های کمیته های برنامه ریزی در شهرستان ها شد.
*** همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
7185 / 1744 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.