به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی پنجشنبه در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: اعتبارات استانی نمی تواند به تنهایی جوابگوی نیاز باشد بنابراین از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار می رود که برای جذب اعتبار بیشتر از وزارتخانه های خود تلاش کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود به برگزاری دو انتخابات در ماه جاری اشاره کرد و گفت: حفظ سلامت، ایجاد و حفظ امنیت و رعایت قانونمداری، سه وظیفه اصلی ما در برگزاری انتخابات است و با کمک این سه مورد می توانیم شرایط را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم کنیم و شاهد ایجاد حماسه پرشور سیاسی در روز 29 اردیبهشت ماه باشیم.
صالحی گفت: نیروهای دستگاه های اجرایی در ساعت اداری به هیچ عنوان حق فعالیت انتخاباتی ندارند و در این زمینه فعالیت نیروها رصد می شود.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به دستاوردهای دولت و کنترل تورم گفت: امید است با جدیت و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی، وضعیت استان در شاخص های مختلف توسعه بهبود یاید و شاهد ارتقای اقتصادی استان باشیم.
وی از ابلاغ 100 درصدی اعتبارات عمرانی استان خبر داد و افزود: انتظار می رود مدیران نسبت به هزینه کرد این اعتبارات تا پایان سال مالی تلاش داشته باشند.
صالحی با بیان اینکه در صورتی که این اعتبار هزینه نشود، قابل انتقال به سال 96 نیست و بازگشت می خورد افزود: ریالی از این اعتبار نباید بازگشت داشته باشد و در این باره از دیوان محاسبات انتظار می رود که وضعیت جذب این اعتبار را رصد و کنترل کند تا دستگاه های اجرایی در آخر سال برای جذب آن به تکاپو نیفتند.
وی به نشست های خود با مسئولان مختلف سطح بالای کشور اشاره کرد و گفت: در نشست های جداگانه با مسئولان بانک مرکزی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار افزایش سهم اختیارات بانک های این استان و افزایش سهم اعتبارات تسهیلاتی شدیم که در این باره نتایج خوبی به دست آمده است.
وی تاکید کرد: تلاش بر این است که امسال که به نام اشتغال وتولید گره خورده است، برای استان سال جذب سرمایه های داخلی و خارجی باشد.

*** همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
7185 / 1744 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.