سردار سید حسن مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس در خراسان شمالی هم‌زمان با 7 استان دیگر در حال برگزاری است و در این رزمایش بیش از 10 هزار نفر از نیروهای گردان‌های «بیت‌المقدس» و «کوثر» حضور دارند که از تاکتیک و روش‌های نوین با استفاده از تجهیزات به‌روز شده و تسلیحات رزمی استفاده شد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش از روز گذشته آغازشده است و تا امروز ادامه دارد گفت: 8 شهرستان خراسان شمالی به‌طور هم‌زمان هم‌اکنون در حال برگزاری این رزمایش هستند و در مجموع در 20 نقطه از خراسان شمالی اکنون رزمایش الی بیت‌المقدس در حال برگزاری است.

سردار مرتضوی اظهار داشت: آنچه در این رزمایش الی بیت‌المقدس مدنظر نیروهای یگان قرار دارد سناریوی پیش‌بینی‌شده از تهدیدات احتمالی دشمن بر مبنای واقعیت است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: این رزمایش به‌منظور آمادگی و پاسخگویی نیروها با دشمنان خارجی، عناصر داخلی و زمینه کمک‌های امداد و نجات در حوادث احتمالی طبیعی و غیرطبیعی است.

سردار مرتضوی گفت: عملیات الی بیت‌المقدس در مساحتی قریب به 3 هزار کیلومترمربع در نقاط مختلف خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمادگی نیروهای گردان در بروز بلایای طبیعی کمک‌حال مردم بوده است گفت: در حوادث اخیر همچون ریزگردهای در خوزستان و سیل آذربایجان نیروهای آموزش‌دیده از گردان‌ها به استان‌های حادثه‌دیده رفته و به کمک مردم شتافتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624346
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.