به گزارش ایرنا، محمدتقی ایرانی پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: خانواده های آسیب دیده از اعتیاد نیاز به حمایت های جدی تر هستند و این امر امسال باید در دستور کار جدی قرار گیرد.
وی افزود: یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد، حمایت از خانواده های معتادان و زندانیانی است که جرم آنان ریشه در اعتیاد دارد.
وی تصریح کرد: همان گونه که فرد معتاد به عنوان بیمار نیاز به مراقبت های جسمانی و روانی دارد، خانواده هایی که از اعتیاد آسیب دیده اند نیز باید مراقبت شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از مشکلات اصلی در مناطق حاشیه شهرهای استان، اعتیاد است و در این زمینه تشکل های مردم نهاد و سمن ها باید وارد عرصه شوند و برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از اعتیاد برنامه ارائه دهند.
ایرانی اظهار کرد: ایجاد اشتغال و کمک به درآمد این خانواده ها یکی از مواردی است که تشکل های مردم نهاد می توانند وارد شوند.
وی با تاکید بر اینکه خانواده های آسیب دیده از اعتیاد نیاز به دریافت خدمات مشاوره ای دارند گفت: حضور مشاور و ارئه خدمات مشاوره ای به این خانواده ها یکی از الزامات است.
***
همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
/1744/7185 /خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده:علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.