علی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرمه با بیان اینکه چندین پروژه در حوزه‌های مختلف در گرمه در حال اجراست، اظهار داشت: پروژه استخر گرمه یکی از پروژه‌های عمرانی با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که تاکنون یک میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده و برای تکمیل آن به دو میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

محمدزاده افزود: تکمیل آموزشگاه متوسطه فنی و حرفه‌ای شهرستان با 80 درصد پیشرفت فیزیکی که تاکنون برای ساخت آن 800 میلیون تومان اعتبار هزینه شده، یکی از پروژه‌های عمرانی با پیشرفت بالا است.

وی بابیان اینکه برای تکمیل این پروژه 600 میلیون تومان اعتبار نیاز است اظهار داشت: تلاش می‌کنیم این پروژه با تأمین اعتبار طی امسال به اتمام برسد.

فرماندار گرمه بابیان اینکه ساخت درمانگاه ایور یکی از پروژه‌های اجرایی است که متأسفانه تاکنون اعتباری برای آن تخصیص نیافته است، اظهار داشت: در حال حاضر یک مرکز سلامت با خدمات محدود در این منطقه به مردم ارائه خدمت می‌کند که با توجه به نبود درمانگاه یکی از پروژه‌های بااهمیت است.

محمدزاده افزود: همچنین پروژه ساخت دو کتابخانه در شهر ایور و درق با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال اجراست که برای اتمام عملیات اجرایی و تجهیز هرکدام از این کتابخانه‌ها به 800 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621917
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.