به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سرتیپ دوم مجید زارع پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: 29 فروردین از سوی امام راحل (ره) به نام روز ارتش نام‌گذاری شد، نیروی ارتش که در اوایل انقلاب تا مرز انحلال پیش رفته بود با پیام امام راحل جان دوباره گرفت.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در اوایل انقلاب ارتش دو کار مهم انجام داد، نخست کمک به تشکیل نهادهای انقلابی ازجمله سپاه پاسداران با استفاده از افرادی همچون صیاد شیرازی و دوم مقابله نیروی ارتش به‌عنوان تنها نیروی مسلح، کارآمد و دارای تجهیزات با گروهک‌های ضدانقلاب بود.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس به همراه سایر نیروها به‌ویژه نیروی زمینی، هوایی و دریایی با انجام عملیات مختلف ازجمله مرصاد، نصر، بیت‌المقدس و غیره و تقدیم کردن شهدای زیادی به انقلاب همیشه جلوی پیشروی نیروهای مهاجم را گرفتند و توطئه و آرزوهای دشمنان برای دست‌اندازی به کشور را خنثی کردند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور نیروی زمینی ارتش با تأکید بر توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و به‌ویژه برای اجرایی شدن شعار سال گفت: وحدت و هماهنگی بین مردم و مسئولان برای مبارزه با جنگ نرم به‌ویژه نفوذ فرهنگی و توجه به توان و قدرت داخلی و نیروهای بومی ونیز مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اقتدار اسلامی را به دشمن نشان دهیم.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور نیروی زمینی ارتش افزود: امروز نیروی مسلح با همدلی، وحدت، هماهنگی وهم افزایی و با تجارب ارزنده از دوران دفاع مقدس در مسیر تقویت بنیه نظامی گام برمی دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620939
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.