براتعلی حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: خراسان شمالی در بین استان‌های محروم کشور قرار دارد و به همین منظور با موافقت وزارتخانه میزان استخدامی و جذب نیرو در آموزش‌وپرورش این استان به‌منظور رفع محرومیت آموزشی بیش از سایر استان‌ها است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به ارتقا جایگاه آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در بین سایر استان‌ها گفت: پیش‌ازاین در ارزیابی‌های انجام‌شده آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در جایگاه دهم قرار داشت اما اکنون خوشبختانه در آخرین ارزیابی‌های انجام‌شده توانسته‌ایم به جایگاه چهارم در بین 31 استان کشور برسیم.

حاتمی تصریح کرد: امسال 837 نفر لیسانس از طریق ماده 28 استخدام و 488 نفر نیز از طریق مراکز تربیت‌معلم جذب آموزش‌وپرورش خراسان شمالی می‌شوند.

وی اظهار داشت: درمجموع یک هزار و 325 نفر طی امسال جذب آموزش‌وپرورش خراسان شمالی می‌شوند که این تعداد سه برابر تعداد استخدامی‌های سایر استان‌هاست.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه رایزنی و پیگیری مسئولان در افزایش سهمیه استخدامی بی‌تأثیر نبوده است گفت: خراسان شمالی پیش‌ازاین در آموزش جزو استان‌های محروم بوده و امیدواریم با این تعداد استخدامی شاهد رفع محرومیت در بخش آموزش‌وپرورش باشیم.

حاتمی با تأکید بر اینکه از سه سال گذشته تاکنون موفق به جذب دو هزار نیرو در آموزش‌وپرورش خراسان شمالی شده‌ایم افزود: امیدواریم با استخدامی‌های جدید که در پیش داریم شرایط آموزشی خراسان شمالی در بخش نیروی انسانی ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی با اداره کل آموزش‌وپرورش شاهد ارتقا آموزش‌وپرورش دانش آموزان این استان باشیم و موفقیت‌های بیشتری در کنکور سراسری و المپیادهای مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی کسب کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 619311
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.