حضرتقلی حیدری دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به طرح تنظیم بازار میوه در استان خراسان شمالی تا 31 فرودین ماه اظهار کرد: میوه توزیع شده شب عید در این استان درجه یک بوده که پرتقال کیلویی 37 هزار ریال و سیب قرمز کیلویی 35 هزار ریال در بازار عرضه شد.
وی ضمن گلایه از آمار اشتباه توسط یکی از مسئولان به برخی از رسانه ها در خصوص توزیع میوه شب عید گفت: متاسفانه اعلام کردند تنظیم بازار استان 50 تن میوه را توزیع کرده و این در صورتی است که برای این استان 620 تن پرتقال و 450 تن سیب در نظر گرفته شده بود که هم اکنون 50 درصد آن توزیع شده و 50 درصد باقی مانده است.
حیدری با اشاره به گلایه شهروندان این استان در خصوص افزایش میوه افزود: بحث نظارت بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی است که افزایش میوه تابع عرضه و تقاضا است ولی در برنامه تنظیم بازار میوه شب عید با عرضه میوه به بازار، قیمت میوه شکسته شد.
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های خراسان شمالی گفت: هم اکنون با فصل بهار و میوه های نو در بازار، سازمان میادین و تره بار میوه را قیمت گذاری می کنند و مصوبه قیمت گذاری با این نهاد نیست.
همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.