ماشاالله طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: البته هدف اصلی شورا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخابات نیست اما برای آنکه نیروهای مردمی و البته خدمتگزار و پایبند به انقلاب اسلامی به عرصه بیایند چنانچه بر لیستی واحد برسند حمایت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: چنانچه در انتخابات شورای اسلامی گروه واحد تشکیل نشود و اختلاف ایجادشده و سکوت شود ما نیز دخالت نخواهیم کرد.

طالبی افزود: البته خوشبختانه در شهر بجنورد شرایط برای نیروهای انقلابی فراهم‌شده و در شهرستان‌های دیگر نیز به‌احتمال چنین شود.

دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی دارد که انتخابات جزئی از آن است و ان‌شا‌الله اگر در عرصه‌های دیگر نیاز به کمک باشد ورود خواهیم داشت.

طالبی درباره انتخابات ریاست جمهوری نیز افزود: خوشبختانه نقطه سیاهی در اتحاد نیروهای انقلابی وجود ندارد و سازوکار پیش‌بینی‌شده انجام می‌شود.

دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی اظهار داشت: هنوز کاندیدای واحد از سوی جبهه مردمی انقلاب اسلامی مشخص نیست و چنانچه فرد مشخصی انتخاب شود دیگر کاندیداها کنار می‌روند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619136
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.