به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا صالحی در جلسه افزایش تولید اشتغال که ظهر امروز برگزار شد اظهار داشت: موضوع ایجاد اشتغال باید در رأس امور دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید امسال با تلاش بیشتر حداقل 10 هزار شغل جدید در استان ایجاد کنیم تا میزان بیکاری که هرسال شاهد آن هستیم کاهش یابد.

صالحی افزود: در سطح کشور نیز باوجود تولید بیش از 700 هزار شغل جدید اما به دلیل ورود یک‌میلیون و 200 هزار فارغ‌التحصیل، تعداد بیکاری مطلق افزایش‌ یافته است.

استاندارخراسان شمالی به موضوع حمایت از بخش خصوصی و توسعه اشتغال‌های ارزان‌قیمت و کوچک را برای رفع بیکاری مثمر ثمر دانست افزود: با حمایت از تولیدکنندگان و برنامه‌ریزی منسجم و فعالیت شبانه‌روزی و البته حمایت بانک‌ها می‌توان گام‌های بلندی برای اشتغال برداشت.

صالحی تصریح کرد: با کار شبانه‌روزی و حمایت بیش‌ازپیش بانک‌ها می‌توانیم شاهد رونق کشور بوده و اقتصاد را به سمت اقتصاد دانش‌بنیان پیش ببریم.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: ایجاد اشتغال صرفاً وظیفه یک دستگاه و نهاد نیست و باید برای رفع بیکاری در استان تمام مدیران با جدیت بیشتری فعالیت داشته باشند.

استاندارخراسان شمالی تأکید کرد: ایجاد 10 هزار نفر شغل حداقل تعداد شغلی است که باید در خراسان شمالی ایجاد شود تا بیکاران یک سال را پوشش دهد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 614034
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.