به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار داشت: رفتار و نگاه حزبی سیاسی اقتصاد را فلج می‌کند و وامداری فرد پیروزشده در انتخابات آفت کشور است.

وی افزود: اینکه فرد پیروزشده در انتخابات خود را تا پایان دولت مدیون افراد خاص می‌داند آفتی است که باید آن را برطرف کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: برخی از کاندیداها پول جمع کرده‌اند تا در ایام انتخابات رأی بخرند و برخی نیز در نظر دارند رأی خود را بفروشند درحالی که ما انسان هستیم مگر می‌شود که برای فکر و شخصیت خود قیمت تعیین کنیم.

وی افزود: رأی هر شهروند نشأت‌گرفته از عقل و منطق است و یک امت کامل و بصیر هیچ‌گاه بدون مطالعه چنین نخواهد کرد زیرا مسلمان واقعی با فکر و تحلیل منطقی پای صندوق رأی حضور خواهد یافت و هرگونه رأی‌فروشی و به مزایده گذاشتن آن ممنوع است.

یعقوبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باب شعار سال افزود: در سالهای گذشته تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی بوده است حالا ما باید ببینیم در عمل چقدر برای تحقق این هدف تلاش کرده و موفقیت کسب کرده‌ایم.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه شعار دادن مسئولان دردی را دوا نمی‌کند، گفت: باید در عمل موفق باشیم و وضعیت اقتصادی مردم را بهبود ببخشیم.

یعقوبی تصریح کرد: اهمیت شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال بیانگر اهمیت اقتصاد است و باید در هر نقطه از کشور که هستیم هنر و تخصص خود را به عرصه تولید و اشتغال برسانیم.

امام‌جمعه بجنورد خطاب به جوانان گفت: نباید به‌فکر این باشید که کار به‌دنبال شما بیاید بلکه باید برای تولید و اشتغال خود به‌فکر درآمدزایی و اشتغال باشید.

یعقوبی بیکاری را یکی از عوامل ایجاد فساد در جامعه دانست و افزود: باید تلاش کنیم که به خودکفایی برسیم و کشور اسلامی نباید وابسته به قدرت استکبار باشد.

 انتهای پیام/*

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607838
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.