علی اصغر مطهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشکر از ایرنا در راه اندازی پویش ملی ' نه به ریختن زباله ' اظهار کرد: در روز 13فروردین 7کشت سیار با 21نفر و تعداد 40نفر در هر شیفت در 10پاسگاه فعال این اداره کل در مناطق شهری و تحت مدیریت این اداره کل برای حفاظت از این مواهب الهی آماده باش هستند .
وی بابیان اینکه کارشناسان و محیط بانان محیط زیست خراسان شمالی از ابتدای نوروز در آماده باش و کشت زنی درمناطق طبیعی تحت مدیریت این سازمان برای کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز هستند افزود: در روز 13فرودین نیز این خدمات و کنترل ها و گشت زنی خا به صورت ویژه انجام می شود .
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی طبیعت ومحیط زیست را مواهب الهی ذکرکرد و افزود: همه باید قبل از ورود به طبیعت آداب حضور در طبیعت را فراگیرند و به آن عمل کنند و در حفط این مواهب الهی بکوشند .
مطهری به مردم توصیه کرد، در وز طبیعت تاحد امکان از ورود خودروهایشان به عرصه های طبیعی خوداری کنند تا به پوشش های نورسته گیاهی این مناطق آسیب نرسد .
وی افزود: از روشن کردن آتش در طبیعت تا حدمکان پرهیز کنند ودر صورت رو3شن کردن آتش از خاموش شدن آن قبل از ترک محل اطمینان حاصل کنند .
استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور قراردارد وسه پارک ملی سالوک، ساریگل و ضامن آهو و مناطق حفاظت شده قرخود، گلول، سرانی و همچنین پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم را با گستره 194 هزار و 141 هکتار در آن مدیریت می شود.
1744//7189 خبرنگار: بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این آگاه شوند.
سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : <a href='http://http://www.irna.ir/nkhorasan' target=_blank >http://www.irna.ir/nkhorasan</a>
کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : <a href='http://https://t.me/irnabojnurd' target=_blank >https://t.me/irnabojnurd</a>
آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستراگم به آدرس: <a href='http://https://www.instagram.com/irnabojnurd/ ' target=_blank >https://www.instagram.com/irnabojnurd/ </a>
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به آدرس زیر تلگرام کنند.
<a href='http://https://t.me/irnaBOJ' target=_blank >https://t.me/irnaBOJ</a>
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.