حسن شکوری نسب شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد خانوار که جمعه شب در مسیرهای کوهستانی در سرما و برف گرفتار شده بودند در امامزاده سیدعباس بجنورد اسکان یافتند.
وی گفت: خوشبختانه با وجود بارش برف و مه گرفتگی در محورهای ارتباطی استان مشکل خاصی در تردد خودروها گزارش نشده است.
به گزارش ایرنا، محورهای استان خراسان شمالی جمعه شب با بارش برف همراه بود که این وضعیت موجب اختلال در تردد خودروها شده بود.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی هم جمعه شب در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد که تردد کشنده ها و کامیون در محورهای بجنورد –آشخانه و بجنورد -اسفراین را به علت بارش برف و اختلال در تردد جادهای ممنوع است و از مسافران خواست ازترددهای غیر ضروری دراین محورها خودداری کنند .
مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان شمالی نیز امروز از مه گرفتگی و بارش برف محورهای خراسان شمالی به جنگل گلستان و محور بجنورد- اسفراین خبرداد و از مسافران خواست از تردد غیر ضروری در محورهای کوهستانی استان خودداری و وسایل نقلیه خود را حتما به زنجیر چرخ تجهیز کنند.
اداره کل هواشناسی خراسان شمالی برای استان نیز برای تا یک شنبه بارش برف در مناطق کوهستانی و لغزندگی جاده وکاهش 13درجه دما را پیش بینی کرده است.
به گزارش ایرنا استان 863هزارنفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور با بیش از 5 هزار و 500 کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی با 22 گردنه کوهستانی دارد که محورهای ارتباطی استان در ایام نور شاهد گذر خیل عظیمی از مسافران است.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.