به گزاش ایرنا ، حسین پیلتن در نشست عصرشنبه شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: اجرای تمام اقدامات برای بهره‌برداری از این روزبازار، جز آسفالت زمین انجام شده است و این روز بازار در دوشنبه هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
این بازار روز دومین بازار روز بجنورد است که ۱۳۴ غرفه دارد که در آن علاوه بر عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و تولیدات خانگی، انواع صنایع دستی، پوشاک و مایحتاج زندگی عرضه می‌شود.
اتصال این بازار روز به شهر بجنورد، امکان تردد آسان و سریع، محیط طبیعی و زیبای اطراف روز بازار، داشتن پارکینگ مناسب خودروها و .. از جمله مزیت های این مجموعه جدید عنوان شده است که برای آماده سازی آن شهرداری بجنورد، استانداری خراسان شمالی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دیگر سازمان های متولی همکاری و مساعدت داشته اند.
** تصویب نشدن حمایت مالی از تیم داری شهرداری بجنورد و عضویت شهرداری بجنورد در صندوق پژوهش و فناوری
حمایت مالی از تیم داری شهرداری بجنورد موضوع دیگری بود که‌ در این نشست بررسی شد و اعضای شورا به آن رای ندادند.
اعظم السادات افشین فر به عنوان مخالف، درباره حمایت از تیم والیبال شهرداری بجنورد گفت: مصوبه حمایت از تیم والیبال مربوط به سال گذشته است و اعضا با کمک به این تیم در سال 94 رای داده بودند، اما امسال به آن رای نمی دهیم.
همچنین اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با عضویت شهرداری بجنورد در صندوق پژوهش و فناوری مخالف کردند.

*** تصویب پرداخت حقوق معوقه رانندگان و کارگران فضای سبز شهرداری
کمک به اتوبوسرانی بجنورد برای پرداخت حقوق معوقه رانندگان نیز در این نشست به رای گذاشته شد که‌ مورد موافقت اعضا قرار گرفت.
رییس شورای اسلامی شهر بجنورد در این باره گفت: حقوق رانندگان اتوبوسرانی بجنورد از مهر ماه عقب افتاده است و عیدی سال 95 نیز پرداخت نشده است.
وی افزود: اکنون با موافقت اعضا 250 میلیون تومان توسط شهرداری بجنورد به سازمان اتوبوسرانی کمک می شود تا حقوق چهار ماه این کارکنان پرداخت شود.
پیلتن افزود: مشکل پرداخت حقوق کارگران فضای سبز که ‌معوقه بود تا حدودی حل شده است و این کارگران باقی حقوق خود را در یک هفته مانده از سال جاری دریافت می‌کنند، اما ممکن است پرداخت عیدی آنان میسر نشود.
*** موافقت شورا با پرداخت پاداش شهردار
پرداخت پاداش به میزان یک ماه حقوق دریافتی به شهردار، از دیگر مواردی بود که شورای اسلامی شهر بجنورد با آن موافقت کرد.
*** موافقت با اعطای مجوز به متقاضیان دایرکردن کتاب فروشی در خانه های قدیمی یا انبارها
در این نشست موافقت با اعطای مجوز به متقاضیان دایرکردن کتاب فروشی در خانه های قدیمی یا انبارها به رای گذاشته شد که‌ اعضای شورا به آن رای موافق دادند.
پیلتن اظهار کرد: این مجوز به صورت موقت و رایگان به متقاضی اعطا می‌شود.
7185/1744 خبرنگار : کبری علی آبادی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.