به گزارش ایرنا محمد رضا صالحی جهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جاجرم با اشاره به سفر اخیر هیات تجاری و سرمایه گذاری خراسان شمالی به 2 کشور اروپایی گفت: دولت تدبیر و امید معتقد است که باید از سرمایه گذار خارجی استفاده کرد.
وی افزود: بعد از انتشار خبر نشست مدیران شورای اقتصادی ایالت هسن آلمان با هئیت اقتصادی خراسان شمالی سرمایه گذاران اسپانیایی ضمن دعوت برای حضور درآن کشور اعلام آمادگی کردند خط تولید پنل های خورشیدی را دراستان احداث کنند.
صالحی با بیان اینکه باید از سرمایه بخش خصوصی وسرمایه گذاران خارجی حداکثر استفاده را ببریم افزود: وظیفه همه مدیران فراهم کردن شرایط مناسب حضور سرمایه گذاران برای ثروت آفرینی واشتغال است.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در خراسان شمالی از 12.4 درصد درسال 92 به 11.1درصد درپایان سال 94 ، و 7.9درصد در تابستان سال 95 گفت: کاهش نرخ بیکاری و تورم از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است .
صالحی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح تحول سلامت در کشور استان گفت : اجرای موفق این طرح از افتخارات دولت تدبیر وامید و استان محسوب می شود.
فرماندار شهرستان جاجرم نیز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به اقدامات خوب دولت تدبیرو امید دراین شهرستان اظهار کرد : طرح شمش آلومینیوم در جاجرم از افتخارات دولت تدبیر وامید است که با تلاش های انجام شده به زودی به بهره برداری می رسد.
علی اکبر محبی با اشاره به فضای خوب پسا برجام برای کشور گفت : برجام امنیت اجتماعی وچشم انداز آینده کشوررا روشن تر کرده است.
وی به اشاره رونمایی منشور حقوق شهروندی در سالی جاری توسط رئیس جمهور افزود: منشور حقوق شهروندی موجب افزایش سرمایه اجتماعی وارتقاءمنزلت مردم شده است.
شهرستان جاجرم با 35 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.