به گزارش ایرنا محمدتقی ایرانی شنبه در آیین تجلیل از مربیان پرورشی استان اظهار کرد: عده ای می خواهند معلم را در جامعه خوار و تضعیف کنند اما این افراد خود خوارترند.
ایرانی با اشاره به اینکه تکریم معلم باید به یک گفتمان تبدیل شود افزود: این تکریم باید از دوره ابتدایی در دانش آموزان آموزش داده شده و در افراد نهادینه شود.
ایرانی با بیان اینکه آموزش در کنار پرورش معنا پیدا می کند اظهار کرد: چگونه است که برای تقویت بنیه علمی و درسی دانش آموزان معلم خصوص گرفته می شود و پول هزینه می شود اما فراموش می کنیم که باید او را آدم بار بیاوریم و آموزش لازم برای احترام و تکریم را بدهیم و یا از تقویت ایمان غفلت می کنیم.
وی با بیان اینکه ضعف در آموزش و پرورش باید جبران شود گفت: رعایت حقوق معلم یکی از مصداق های رعایت حقوق شهروندی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: پس از انقلاب شاهد دگرگونی در آموزش و پرورش هستیم.
وی آموزش و پرورش را نهادی انسان ساز عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش در کنار آموزش علم و دانش و فناوری، می خواهد 'آدم' و ' انسان' بسازد، انسانی که در عرصه های مختلف کرامت و انسانیت را حفظ کند.
وی با بیان اینکه در طول انقلاب دشواری های زیادی را پشت سرگذاشته ایم و انسان های وارسته ای را به جامعه تقدیم کرده ایم افزود: در عرصه عشق و ایثار جوانان ما در جهان انگیزه ایجاد کرده اند و شاهد هستیم که در عرصه های مختلف هنری، دانش و فناوری صاحب افتخارات زیادی هستیم البته به این میزان رشد و شکوفایی راضی نیستیم.
7185/1744 خبرنگار : کبری علی بادی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.