به گزارش ایرنا برات سلیمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این جشن از 18 اسفند تا 20 اسفند برگزار خواهد شد افزود: شعار جشن نیکوکاری امسال 'با بهار، شکوه و مهربانی' است.
وی با اشاره به اینکه در هفته احسان و نیکوکاری پایگاه ها در خراسان شمالی برای جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری مستقر می شوند افزود: پایگاه های جشن نیکوکاری در مدارس، مساجد، مراکز نیکوکاری، پایگاه های بسیج و جایگاه های نماز جمعه برپا می شود.
این مسئول، ضمن دعوت از مردم استان برای شرکت در مراسم جشن نیکوکاری درخواست کرد: در صورت امکان مردم مومن و نوعدوست، کمک های خود را به صورت نقدی پرداخت کنند تا با مدیریت کمیته امداد در اسرع وقت این کمک ها به دست افراد نیازمند برسد.
وی همچنین افزود: خیران می تواند به صورت پیامکی نیز کمک های خود را واریز کنند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: سال گذشته کمک های مردمی بیش از 12میلیارد ریال بوده افزود: امسال با پیش بینی انجام شده امید است، 20 میلیارد ریال از کمک های مردم نیکوکار و خیر استان جمع آوری شود.
سلیمی اظهار کرد: در مراسم جشن نیکوکاری نهادهایی مثل کمیته امداد، نهاد مقاومت بسیج، سازمان دانش آموزی استان و دیگر نهادها مشارکت و همکاری لازم را دارند.
با احتساب کمک های موردی کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان 130 هزار نفر از جمعیت این استان زیر پوشش خدمات این نهاد حمایتی هستند.
خراسان شمالی 940 هزار نفر جمعیت دارد.
3007/ 6042 ربابه صانعی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.