به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی پنجشنبه در نشست صمیمی استاندار با سازمان های مردم نهاد و فعالان اجتماعی استان اظهار کرد:
همچنین جشن ها و آیین هایی که توسط مردم به صورت خودجوش برگزار می شود و دولت هیچ نقشی در آن ندارد از دیگر برنامه های واگذاری امور به مردم است.
وی نگاه دولت یازدهم را واگذاری کارها به بخش خصوصی دانست و اظهار کرد: دولت باید به امور حاکمیتی و برنامه ریزی بپردازد و سایر نقش ها توسط مردم ایفا شود.
وی با بیان اینکه نگاه دولت به سمن ها تعامل است افزود: در واگذاری امور نیز تلاش می شود تا به انجمن ها ، تشکل ها و سایر حوزه بخش خصوصی کارها واگذار شود.
استاندار خراسان شمالی بر مشارکت مردم در حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: فعالان اجتماعی باید تلاش کنند تا هرچه بیشتر این شرایط در جامعه فراهم شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش نیز به برجام کرد و افزود: متاسفانه برخی ها به جای اینکه به کسایی که عهد شکنی می کنند بتازنند از دولت گلایه می کنند و می گویند برجام، فرجام نداشته است.
استاندار خراسان شمالی گفت: اگر آمریکا بخواهد با برجام مخالفت کند سیاست خارجی خود را زیر سئوال برده است و علاوه بر این ما با سازمان بین الملل قرارداد داریم.
وی اشاره ای به گشایش های انجام شده پس از برجام کرد و افزود: فروش نفت به هر کشوری که بخواهیم از جمله این گشایش ها است.
وی تکمیل فرودگاه بجنورد را نیز نمونه استانی از این گشایش ها دانست و گفت: نظمی به پروازها خواهیم داد و سایر مباحث فرودگاه را نیز پیگیری خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هم تاکید کرد و افزود: هر چه قدر مشارکت ها بیشتر شود قدرت دولت در مجامع بین المللی نیز افزایش خواهد یافت.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.