به گزارش ایرنا ، متن کامل پیام عبدالرضا عزیزی نماینده مردم فرهیخته شیروان در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
⚫️ خبر رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، مجاهد دوران نهضت اسلامی و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، موجب تالم و تاثر گردید. آن سفر کرده، در دوران رژیم طاغوتی و وابسته پهلوی، رنج و محنت بسیاری را متحمل شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با قبول مسئولیت های مهم همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز مجلس خبرگان رهبری، کوشا بود.
او نمونه‌ی کم‌نظیری از نسل اوّل مبارزان ضد ستم‌شاهی و از رنج‌دیدگان این راه پرخطر و پرافتخار بود.
این یار وفادار انقلاب و مردم، همواره و همیشه و در تمامی دوران های پر فراز و نشیب زندگی پر ثمرش و در مسئولیت های حساس و خطیر خود در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و تعمیق انقلاب، تلاشی وافر داشتند و همواره با نگاهی ژرف و تیزبین که یکی از ویژگی های خاص آن فقید بود، علاوه بر توجه و دقت نظر در تمامی عرصه های اقتصادی و اجتماعی کشور عزیزمان نقشی به سزا و موثر برای عبور کشور از تنگناهای صعب العبور در مقاطع خاص داشتند. تاریخ معاصر ایران و جهان نقش و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را همواره به یاد خواهد داشت .
بی تردید مصیبت درگذشت این مجاهد خستگی ناپذیر ثلمه ای است که تنها فضل و رحمت واسعه الهی می تواند آن را جبران کند.
اینجانب رحلت آن مرحوم مغفور را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی ، بیت آن مرحوم و عموم ارادتمندان به ایشان و به همه ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض نموده برای ایشان مغفرت و رحمت الهی و برای، بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

دکتر عبدالرضا عزیزی
نماینده مردم فرهیخته شیروان در مجلس شورای اسلامی
1744 **انتشاردهنده : علی اصغرافتاده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.