ابوالقاسم بابایی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای این موضوع صورت گرفته است اظهار کرد: هم اکنون 48 درصد فضاهای آموزشی در این استان نیاز به مقاوم سازی، 16 درصد فضاهای آموزشی تخریبی و 34 درصد مستحکم هستند.
وی گفت: بتازگی 14 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبری و استانی برای تعمیرات و تجهیزات مدارس استان اختصاص یافته که از این میزان 2 میلیارد و 690 میلیون ریال سهم شهرستان شیروان است.
بابایی با بیان اینکه امسال 10 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیرات مدارس این استان مصوب شده است افزود: از این میزان سه میلیارد و 240 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: از مجموع کل اعتبارات مصوب شده برای تعمیرات مدارس این استان، یک میلیارد و 500 میلیون ریال مربوط به شهرستان شیروان است که تاکنون 600میلیون ریال آن تخصیص یافته است.
بابایی با اشاره به ضرورت بحث تعمیرات و نگهداری مدارس افزود: در بحث تعمیرات مدارس این استان ایزوگام در اولویت اصلی و نخست قرار دارد.
خراسان شمالی با جمعیت 940 هزار نفری بیش از 160 هزار دانش آموز دارد که در دو هزار آموزشگاه زیر نظر 15 هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.