به گزارش ایرنا، مدیریت درمانگاه صحت شیروان در آیین افتتاح بخش های جدید گفت: درمانگاه صحت شیروان از سال 89 آغاز به کار کرد که طی هفت سال با همدلی، همیاری و تلاش شبانه روزی در ارتقای کمی و کیفی این درمانگاه تلاش های بسیاری صورت گرفته است.
دکتر سعید ساعدی تعداد پرسنل این درمانگاه را 82 نفر عنوان و اظهار کرد: هم اکنون 12 پزشک در سه شیفت این درمانگاه به بیماران خدمات ارائه می دهند که سعی کردیم با راه اندازی واحدهای تخصصی و مورد نیاز خدمات رسانی به بیماران داشته باشیم.
وی گفت: همچنین درمانگاه صحت شیروان به افراد آسیب پذیر و نیازمند و دانش آموزان بی بضاعت خدمات رایگان ارائه می دهد و با توجه به اینکه افراد بسیاری هستند که بد سرپرست اند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند به آنان کارت رایگان ارائه می شود.
ساعدی افزود:هم اکنون در درمانگاه صحت شیروان 30 پرستار، چهار روانشناس و مشاور، 30 ماما، 5 داندان پزشک و کارشناس تغذیه و گفتار درمانی خدمات رسانی می کنند و پیش بینی مرکز جراحی، رادیو و سونوگرافی شده است.
به گفته مدیر درمانگاه صحت شیروان تاکنون 35 میلیارد ریال در بخش ساختمانی، 6 میلیارد ریال برای تجهیزات درمانی و چهار میلیارد ریال برای تجهیز آزمایشگاه این درمانگاه هزینه شده است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186 /6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.