سیاوش وحدت شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تسهیلات طرح رونق، برای رونق تولید، ارتقای رقابت پذیری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط راکد و یا واحدهایی که زیرظرفیت واقعی خود تولید دارند تزریق می شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود از اعطای تسهیلات نوسای و بازسازی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: تاکنون 22 واحد صنعتی استان از این تسهیلات بهره مند شده اند.
وی مبلغ این اعتبار تسهیلاتی را 45 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این تسهیلات با نرخ درصد به متقاضیان پرداخت می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، تزریق اعتبار تسهیلاتی از محل کمک های فنی و اعتباری به واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی استان خبر داد و افزود: 9 واحد صنعتی استان در مجموع 22 میلیارد ریال از محل کمک های فنی و اعتباری تسهیلاتی دریافت کردند.
وی اظهار داشت: اعطای تسهیلات نوسازی و باز سازی و کمک های فنی و اعتباری برای به کارگیری سیستم ها و ابزارهای مدیریت علمی به منظور ارتقای تکنولوژی و سرمایه در گردش در واحدها و افزایش بهره وری با اولویت رویکردهای نوین در راستای رقابت‌پذیر کردن صنایع استان و توسعه صادرات صورت می پذیرد.
وحدت افزود: صدور ضمانت نامه از صندوق ضمانت سرمایه گذاری از جمله حمایت های شرکت شهرک های صنعتی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی است.
وی گفت: 81 درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فعال و نیمه هستند.
وی افزود: تامین زیرساخت های صنعتی از جمله حمایت های سخت افزاری از صنایع کوچک است و اکنون 14 شهرک و ناحیه قابل واگذاری در استان دارای امکانات زیربنایی مناسب برای سرمایه گذاری صنعتی است.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.