به گزارش ایرنا، برای شرکت در این رویداد بین المللی ورزشی، کشتی گیرانی از کشورهای آذربایجان، ارمنستان، چین، روسیه، کوبا، گرجستان و هند اعلام آمادگی کرده اند.

استاندار خراسان شمالی در نشست هماهنگی برگزاری ششمین دوره مسابقات کشتی باشگاه های آزاد و فرنگی جهان گفت: استفاده از ظرفیت مردم استان برای برگزاری باشکوه تر این رویداد جهانی ضروری است.

محمدعلی شجاعی اظهار داشت: این رویداد، در تاریخ کشتی جهان، با نام خراسان شمالی ثبت خواهد شد بنابراین یک فرصت بزرگ است، که باید آبرومند برگزار شود.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی در انجام امور برای برگزاری مسابقات، خست به خرج ندهند زیرا انجام کار ماندگار برای ما حائز اهمیت است لذا از این فرصت در قالب برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در جهت آبادانی زیرساخت ها باید استفاده شود.

استاندار خراسان شمالی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی حاضر در نشست تاکید کرد: سه روز مانده به برگزاری مسابقات نباید هیچ کاری باقی بماند و تمامی عوامل همچون نصب سکو، روشنایی، امور نرم افرازی، محل اسکان، نصب پرچم کشورهای مهمان و سایر موارد باید به درستی انجام شود و هیچ عذری برای کم کاری پذیرفته نیست.

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی نیز در این نشست با اشاره به اینکه کشتی گیران هفت کشور مهمان خراسان شمالی هستند، گفت: اظهار داشت: تاکنون کشتی گیران کشورهای آذربایجان، ارمنستان، چین، روسیه، کوبا، گرجستان و هند اعلام کرده اند که برای حضور در مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان در بجنورد حضور یابند.

مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان، ۲۶ تا ۲۹ آذرماه جاری به میزبانی بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.