ولی الله حیاتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری و هم افزایی فرمانداران بخشداران و دهیاران روستاها، تلاش داریم تا امسال هیچ کودک ۶ ساله ای از تحصیل بازنماند.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: اقدام دیگر ما، جذب تمام بی سوادان بدون توجه به سن و جنسیت است و این افراد در یک برنامه دو ساله، سواد خواندن و نوشتن می آموزند البته در این زمینه نیازمند همکاری علما و روحانیان هستیم.

وی در ادامه گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی میان دانش‌آموزان، طرح یاری‌گران زندگی در مدارس خراسان شمالی اجرایی می‌شود که اعتبارات مورد نیاز آن به همت نهاد ریاست جمهوری تامین می‌شود.  

حیاتی گفت:  به همین منظور، ستادی در مدارس تشکیل می شود و با کمک متخصصان و مشاوران،  آسیب های اجتماعی هر آموزشگاه،  شناسایی و با اولویت بندی، برای حل آن برنامه ریزی می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: به فراخور آسیب اجتماعی، در هر مدرسه مشکلات،  حل و فصل می شود.

وی اظهار داشت: برای پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به آسیب های اجتماعی،  فضاهای پیرامون مدارس، از مواد مخدر پاکسازی می شود و البته این طرح،  استمرار دارد.  

۱۸۰ هزار نوآموز پیش دبستانی و دانش آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه زیر نظر ۱۵ هزار نفر فرهنگی، تحصیل می کنند.  

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.