به گزارش ایرنا سردار علی‌اکبر گرمه‌ای روز یکشنبه در نخستین روز هفته دفاع مقدس، در آیین رژه نیروهای مسلح مرکز استان خراسان شمالی، اظهار داشت: وظیفه ما در شرایط جنگ اقتصادی سخت تر از گذشته است و همه باید با انسجام و وحدت در این دوران مقاومت کنیم تا نقشه های شوم دشمنان بی اثر شود.

وی افزود: آمریکا اتاق جنگ را در وزارت خزانه داری خود تشکیل داده است و ما نیز باید با برنامه ریزی و مقاومت در برابر این جنگ اقتصادی بایستیم و مردم ما که همیشه و در تمامی دوران ها در کنار نظام بوده اند، در این مقطع نیز نظام را تنها نخواهند گذاشت.

سردار گرمه ای بر حمایت از کارآفرینان و صنعتگران در این شرایط سخت اقتصادی تاکید کرد و گفت: اکنون دیگر باید از شعارزدگی بیرون آمده و با برنامه های عملی کشور را از این بحران عبور دهیم و اگر این مهم را به سرانجام برسانیم پیروزی برای همیشه به دست خواهد آمد.

مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه ملت در این ۴۰ سال بی نظیر عمل کرده است، اظهار داشت: رزمندگان، ایثارگران و شهدا تربیت شده مکتب عاشورا بودند و در هشت سال جنگ تحمیلی جانانه جنگیدند و حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادند.

وی به توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان به قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: آمریکا مثل افعی زخم خورده به خود پیچیده و هر روز نقشه ای شوم برای ساقط کردن نظام اسلامی طراحی کرد که با درانداختن جنگ تحمیلی علیه ایران، اوج خشمش را ابراز کرد.

سردار گرمه ای اظهار داشت: زمانی که جنگ آغاز شد، کشور ایران هنوز سازمان یافته نبود و حتی نیروهای مسلح آنچنانی نیز نداشتیم و کشوری که مردمش تازه انقلاب کرده بودند آمادگی چندانی برای دفاع از خود نداشت.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس دشمن دید که رزمندگان با دست خالی جلو می روند و مردم نیز  با صبر و مقاومت آنان را حمایت می کنند و چنان جانانه جنگیدند که در طول تاریخ نظیر آنرا سراغ نداریم.

در ادامه این مراسم یگان‏ های نمونه نیروهای مسلح خراسان شمالی با نمایش توانمندی‏ های نظامی و انتظامی خود از مقابل جایگاه رژه رفتند. 

۳۰۰۷/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.