رئیس هیات هندبال خراسان شمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با عنوان طرح همدلی با معلولان برای اولین بار در کشور در این استان اجرا شد که با اقبال ورزشکاران مواجه شد.

فاطمه مرزی افزود: این مسابقات در چهار بخش مختلف شامل پاسکاری، شوت، گل و پاس، دریافت، شوت و عبور زیگزاگ از موانع و در نهایت پاس و گل توسط ورزشکاران باویلچر برگزار شد.

وی اظهار داشت: هر کدام از این بخش ها با هدف ایجاد همدلی در بین ورزشکاران توسط یک ورزشکار باویلچر با همکاری یک هندبالیست انجام شد.
مرزی گفت: در پایان تمرینات، مسابقات هندبال باویلچر جانبازان و معلولان مرد و زن برای آشنایی با توپ و زمین برگزار شد که طی آن تیم هندبال استان با پنج نفر تشکیل شد.

وی اظهار داشت: در این مسابقات هشت نفر از زنان و ۱۲ نفر از مردان معلول و جانباز استان شرکت داشتند که در پایان در بخش مردان فریدون اوغازیان، حامد یزدانی و سلطان‌رضا ایزانلو و در بخش زنان فاطمه سعیدی، آسیه لنگری و خدیجه ایزانلو به عنوان نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی گرفتند.

خراسان شمالی با حدود ۳۰۰ عضو بیمه شده در این رشته، در همه رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تیم داشته و رتبه خوبی نیز در هندبال کشور دارد.

تیم نوجوانان این هیات پایان مهرماه امسال در مسابقات منطقه ای بازی دارد و تیم نونهالان خراسان شمالی نیز بهمن امسال در مسابقات کشوری حضور می یابد.

ط/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.