به گزارش ایرنا رضا رجب زاده روز چهارشنبه در کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی این استان اظهار داشت: البته وضعیت این استان در حوزه حمل و نقل نسبت به قبل از تاسیس استان، بهبودی غیرقابل انکار یافته اما همچنان باید برای جبران عقب ماندگی های این حوزه برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنیم.

وی افزود: خراسان شمالی از نظر شاخص ایمنی راه ها در رده های میانی کشور است و هرگونه غفلت متولیان این حوزه می تواند باعث افت شاخص ها و رفتن به رده های پایین تر شود.
وی با اشاره به پیگیری جدی استاندار خراسان شمالی از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور، برای تلافی کم توجهی های سنواتی به حوزه راه های این استان، گفت: اعتبارات بخش دولتی و غیردولتی از اموال عمومی مردم و دولت است بنابراین لازم است در تمامی حوزه ها به آمار و ارقام مراجعه کرده و مبنای تصمیم گیری ها بر آن اساس باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به همزمانی ایام شهادت امام حسین(ع) و روزهای پایانی تابستان، افزود: پیش بینی می شود در روزهای آینده شاهد افزایش سفرهای جاده ای باشیم و بنابراین حضور نیروهای پلیس راهور، تعطیلی کارگاه های پیمانکاری و عملیاتی راه، آمادگی به موقع هلال احمر و اورژانس در این مقطع بسیار مهم است.
۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.