مدیر اجرایی موسسه علمی- آموزشی عصر طلایی رشد کودک شیروان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افراد راه یافته به مسابقات جهانی آی مت (من ریاضی را دوست دارم)  را یزدان حبیبی، پرهام صادقیان، مهسا کریم زاده، سلاله درستکار، محیا زارع مقدم، مهدیا جعفری، رونیکا رمضانی و اردلان دلیر عنوان کرد.

تکتم پورمهدی گفت یزدان حبیبی برای راه‌یابی به این مسابقات موفق به اخذ رتبه اول در بین یکهزار و ۶۰۱ نفر شرکت کننده شد و پرهام صادقیان هم رتبه دوم در سطح B در بین ۵۶۱ نفر شرکت کننده به دست آورد.

سومین دوره جشنواره کشوری، انتخابی جهانی مفاهیم پایه ریاضی به شیوه آی مت برای کودکان سه تا هشت سال در سه سطح با حضور یکهزار و ۶۰۱ نفر از کودکان سراسر کشور، پنجم شهریورماه در شیراز برگزار شد که نتایج آن روز سه شنبه هفته جاری اعلام شد.

آموزش مفاهیم جهانی پایه ریاضی به شیوه آی مت (من ریاضی را دوست دارم) روشی نوین در دهه های اخیر است که در آن علم و مفاهیم ریاضی به شکل کاملا کاربردی و جذاب از طریق قصه، بازی و سرگرمی به کودکان آموزش داده می شود.

این علم در ایران بسیار نوپاست و در پنج سال اخیر با تایید دفتر تکنولوژی آموزش و پرورش در مهدها و پیش دبستانی های کشور آموزش داده می شود.

این رشته برای نخستین بار در آمریکا ابداع شده و کشورهایی مانند چین، هند، مالزی و روسیه نیز بیش از ۱۰ سال است که کودکان خود را با این شیوه آموزش می دهند تا مفاهیم ریاضی را به طور کاربردی و عینی در جوامع خود گسترش دهند.

۷۱۸۶/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.