دبیر انجمن کوراش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  سه کوراش کار از خراسان شمالی و ۲ کوراش کاران از استان خراسان رضوی در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

کوروش خسرویار گفت: کوراش کاران استان خراسان شمالی شامل الیاس پاکدل در وزن ۷۳ کیلوگرم و الیاس علی اکبری در وزن ۸۱  کیلوگرم هستند علاوه بر آن امید تیزتک از خراسان رضوی در وزن ۹۰ کیلوگرم، حامد رشیدی از خراسان شمالی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم و  جعفر پهلوانی از خراسان رضوی در وزن +۱۰۰ کیلوگرم است.

وی با بیان اینکه رضا مهنانی از خراسان شمالی، مسئول تیم ملی کوراش ایران در این رقابت های جهانی است اظهار داشت: بر این اساس، اردوهای آماده سازی تیم ملی کوراش بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و رقابت های هنرهای رزمی از ۱۹ مردادماه به میزبانی بجنورد آغاز شد.

دبیر انجمن کوراش خاطرنشان کرد: مرحله پایانی اردوها هم در تهران برگزار می‌شود.  

بر اساس این گزارش،  تیم ایران،  هشتم شهریورماه برای حضور در مسابقات بزرگسالان جهان و دوره هنرهای رزمی جهان، راهی شهر «چونگ جو» کره جنوبی می‌شود.

محسن بخشایی و کوروش خسرویار به عنوان داور در این رقابت ها حضور دارند و رضا مهنانی مسئول تیم ملی کوراش کشور این مسابقات هستند که همگی از خراسان شمالی هستند.

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.