مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه آسفالت در روستاها شامل اجرای ۱۰۴ هزار و  ۴۰۰ مترمربع زیرسازی و ۱۵ هزار و ۲۵ تن آسفالت گرم است.

علی محمدی اظهار داشت: این طرح ها در روستاهای شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان، فاروج، اسفراین، مانه و سملقان، شیروان و جاجرم به بهره برداری می رسد.

وی در باره اجرای طرح هادی در روستاها گفت: اجرای طرح هادی روستایی به منظور عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی از طریق کاهش فاصله دسترسی به زیرساخت های بهبود محیط زندگی در روستاها انجام می شود. 

محمدی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت، ۱۵۰ واحد مسکن روستایی استان افتتاح می شود خاطرنشان کرد: این تعداد واحد مسکونی در بازه زمانی بهمن ۹۷ تا مردادماه امسال، پایان کار گرفته است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها، در مجموع ۸۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است گفت: با بهره برداری از این طرح ها، ۱۱ هزار و ۸۶۹ نفر روستایی از مزایای آن بهره مند می شوند. 

بر اساس این گزارش، بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای خراسان شمالی وجود دارد که بیش از نیمی از این تعداد، مقاوم است. ۴۴ درصد از جمعیت خراسان شمالی در روستاها سکونت دارند. 

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.