به گزارش ایرنا، برای اجرا و تکمیل این طرح ها افزون بر ۳۶۷میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان هزینه شده که از این تعداد، ۵۵ طرح با ۲۶۱ میلیارد ریال در بخش دولتی و پنج طرح با اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.

 ۱۱.۵ درصد طرح ها در بخش سرحدٰ ۲۴ درصد در قوشخانه و ۶۴.۵ درصد در بخش مرکزی و شهر شیروان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در آیین افتتاح متمرکز طرح ها و پروژه های عمرانی شیروان با اشاره به مصوبات سفر هیات دولت به این شهرستان گفت: ایجاد تاسیسات فاضلاب، تکمیل سالن های ورزشی، آغاز عملیات انتقال آب های مرزی با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار گرفته است.

رضا رجب زاده با اشاره به اینکه بیشترین و باکیفیت ترین تولید محصول سیب و انگور استان در این شهرستان است، گفت: هم اینک ظرفیت های استان خوب معرفی نشده است که برگزاری جشنواره های ملی و استانی یکی از راه های معرفی استان است.

وی با بیان اینکه طرح هر روستا یک محصول در دستور پی گیری است افزود:  همچنین احداث گلخانه ۱۰۰ هکتاری در شیروان، طرح گردشگری بیگان در ۲۰۰ هکتار و موزه فرش شیروان و خراسان شمالی به زودی اجرایی خواهد شد.  

فرماندار شیروان هم در این آیین گفت: نگاه مثبتی بر مجموعه دستگاه های دولتی شیروان حاکم است که شهرستان را به یک مجموعه قوی تبدیل کرده است.

امین رضا مرآتی اظهار داشت: مدیران این شهرستان با همه کمبودها، حرکت رو به جلویی دارند که علی رغم همه سختی ها مردم پشت دولت هستند و با استقامت و پایدار ایستاده اند.

مرآتی با اشاره به اینکه مدیریت کردن در شرایط سخت اقتصادی بسیار طاقت فرسا است افزود: تاکنون، با تعامل و همکاری موفقیت های زیادی را در همه عرصه ها کسب کرده ایم.

برنامه های هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور در سراسر کشور برگزار می شود.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.  
۷۱۸۶/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.