ابوالحسن حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیات داوران پنجمین جشنواره نمایش های کوتاه (جوان) خراسان شمالی آثار را بدون اولویت شایسته حضور در دو بخش صحنه ای و خیابانی این جشنواره دانستند.

وی افزود: بر این اساس نمایش"مکعب" به کارگردانی امیررضا فدایی، " بیرون جاده" به کارگردانی امیر سهامی،  "از کامرون به کانزاس "، به کارگردانی محدثه زارعی، " دخت کماندار " به کارگردانی طاهره شاددل و" کاکتوس با روبان قرمز" به کارگردانی علی سعادتی از بجنورد، "فاخته"  به کارگردانی ملیحه مندجی و "عصیان" به کارگردانی مهسا پرهیزگار از شیروان، "کما" به کارگردانی کاظم نظم آرا از جاجرم، "دوطرف میله" به کارگردانی آرین حقانی و "من یک زنم"  به کارگردانی زهرا رحیمی از اسفراین در بخش صحنه ای به بخش رقابتی های جشنواره راه پیدا کردند.

حیدری همچنین از انتخاب نمایش های "تاتوره" به کارگردانی حمیدرضا عابدی از فاروج، "ماموریت سری" به کارگردانی محمد مهدی شاهی پناه از گرمه  و "تاخیر" به کارگردانی محمود آزاد از اسفراین در بخش خیابانی خبرداد.

وی یادآور شد: زهرا بهادران،  محمد یحیی آبادی و احسان کمالی هیئت داروان بخش بازبین پنجمین جشنواره نمایش های کوتاه (جوان) هستند.

به گزارش ایرنا؛ پنجمین جشنواره تئاتر کوتاه (جوان) خراسان شمالی چهارم و پنجم شهریور ماه در محل تماشاخانه شمس بجنورد برگزار می شود.

ط/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.